Care Check-In
Det kan vara tufft att vänja sig vid behandling så vi har utvecklat en funktion som stöttar dig under hela din behandling.
Vad är Care Check-In?
I Care Check-In görs tidsbaserade uppföljningar under de första 28 dagarna av behandlingen där du får svara på frågor direkt på apparaten eller i myAir-appen så att du kan ge feedback om hur din behandling går. Vid enkelt åtgärdade problem, till exempel maskläckage, kommer du att först att få självhjälpstips i Care Check-In.
Om din vårdgivare monitorerar din behandling med AirView och har registrerat din AirSense 11-apparat i AirView kan hen se dina svar på sin AirView-instrumentpanel. Care Check-In gör att din vårdgivare får veta hur det går, och kan höra av sig och stötta dig i behandlingen när det behövs.
Om du vill veta mer om hur ResMed skyddar din information och integritet kan du gå till ResMed.com/PatientData
Hur ser Care Check-In ut?
När du trycker på ”OK” på skärmen ”Anpassa” på din AirSense 11-apparat aktiverar du funktionen ”Care Check-In”.
Du kan ignorera funktionen genom att trycka på ”Nej tack” när en ”check-in”-skärm visas på din AirSense 11-apparat eller i myAir-appen
I användarguiden hittar du relevant information angående varningar och försiktighetsåtgärder som ska beaktas innan produkten tas i bruk och under tiden den används.